- A Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyfélfogadást 2020. szeptember 14. (hétfő) napjától határozatlan időre felfüggesztem - áll dr. Antal Péter jegyző hirdetményében. Az elektronikus úton (e-Önkormányzat Portál) történő ügyintézés továbbra is biztosított. |
dr. Antal Péter jegyző
A koronavírusjárvány megelőzése és terjedésének megakadályozása érdekében hozott helyi intézkedésekről tájékoztatás, hatósági ügyek
(20) 313-1224, [email protected]
Bodó Tamásné
pénztári ki- és befizetések, számlázás (Dunaszeg)
(20) 578-3388, [email protected]
Parcsami Szilvia
pénztári ki- és befizetések, számlázás (Kunsziget)
(20) 217-3396, [email protected]
Csaláné Holczer Evelin
anyakönyvi ügyek, szociális ügyek, lakcímnyilvántartás, kifüggesztési eljárások, kereskedelmi hatósági ügyek (Dunaszeg)
(20) 578-3448, [email protected]
Stoller Ernőné
anyakönyi ügyek (Kunsziget)
(20) 550-4553, [email protected]
Horváth-Szécsi Zsanett
anyakönyvi ügyek, szociális ügyek, lakcímnyilvántartás, kifüggesztési eljárások, kereskedelmi hatósági ügyek (Kunsziget)
(20) 238-3949, [email protected]
Tizer Ildikó
helyi adóügyek (Dunaszeg)
(20) 269-8400, [email protected]
Árpási Erika
helyi adóügyek (Kunsziget)
(20) 578-3470, [email protected]
Dunaszeg, 2020. szeptember 10.
dr. Antal Péter, jegyző sk.
A pénztár nyitvatartási rendje:
Kedd: 8.00 - 12.00
Csütörtök: 13.00 - 16.00
Az adóügyi előadó ügyfélfogadása:
Csütörtök: 8.00 - 12.00