2024. november 21. | Olivér

Álláspályázat - pénzügyi-gazdálkodási előadó

01/29
12:33

Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet  Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal - pénzügyi-gazdálkodási előadó munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Győr-Moson-Sopron megye, 9184 Kunsziget, József Attila utca 2.
 

A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkörök
Ellátandó feladatok:
Kunsziget Község Önkormányzata költségvetésének és beszámolójának elkészítése, főkönyvi
számlák egyeztetése, a könyveléssel, kontírozással, pénzügyi ügyintézéssel, a vonatkozó
nyilvántartások vezetésével, adatszolgáltatásokkal, leltározással, készletek nyilvántartásával
kapcsolatos pénzügyi-gazdálkodási feladatok végrehajtása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az államháztartás rendje szerinti önkormányzati és intézményi számviteli, pénzügyi-gazdálkodási
és könyvelési feladatok végrehajtása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló
2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) Kunsziget Község Önkormányzata
Képviselő-testületének a Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatalában foglalkoztatott
köztisztviselők 2021. évi illetménykiegészítéséről szóló 13/2020. (XII. 11.) önkormányzati rendelete
rendelkezései az irányadók. A bérezés egyébként a felek közötti megállapodás tárgyát képezi,
annak mértékére a felek közötti megállapodásban rögzítettek az irányadók.
Pályázati feltételek:

? Magyar állampolgárság,
? Cselekvőképesség,

? Büntetlen előélet,
? Középfokú képesítés, mérlegképes könyvelői végzettség (államháztartási szak),
? Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
? főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség, vagy
felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai
felsőfokú szakképesítés
? gyakorló szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret (ASP rendszer ismerete)
? pénzügyi-gazdálkodási területen szerzett tapasztalat
? ECDL
? gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások)
? közigazgatási alapvizsga
? közigazgatási szakvizsga
? B kategóriás jogosítvány
? saját gépjármű használata
Elvárt kompetenciák:

? Kiváló szintű együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
? Kiváló szintű rendszerszemlélet,
? Kiváló szintű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
? Kiváló szintű terhelhetőség, stressztűrő képesség,
? Kiváló szintű önálló, pontos, precíz és gyors munkavégzés,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

? szakmai önéletrajz
? 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (speciális adattartalmú igazolás-
"KKTV 18 év alatt+fogl 2017")
? végzettséget, szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata
? a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt
személyes adataitnak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges
kezeléséhez hozzájárul
? a pályázó nyilatkozata arról, hogy a Kttv. 84-85 §-aiban meghatározott
összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. február 19.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Antal Péter nyújt, a 96/352-012,
06/20/313-1224 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:

? Postai úton, a pályázatnak a Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal
címére történő megküldésével (9174 Dunaszeg, Országút utca 6. ). Kérjük
a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító

számot: I/265/2021. , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi-
gazdálkodási előadó.

? Elektronikus úton dr. Antal Péter részére a [email protected] E-mail
címen keresztül

? Személyesen: dr. Antal Péter, Győr-Moson-Sopron megye, 9174
Dunaszeg, Országút utca 6. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. február 26.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
? www.dkoh.hu - 2021. január 26.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2021. január 26.

Bookmark and Share

Vissza

Ügyfélfogadás

Önkormányzati Hivatal
Kunsziget, József Attila u. 2.
tel.: (96) 485-040, fax: (96) 552-056
Ügyfélfogadás:
Hétfő: 13.00 - 16.00
Kedd: 8.00 - 12.00 és 13.00 - 16.00
Szerda: 8.00 - 12.00
Csütörtök: 8.00 - 12.00 és 13.00 - 16.00
Péntek: ügyfélfogadás nincs
 
A jegyző ügyfélfogadása:
Kedd: 13.00 - 15.00

A pénztár nyitvatartási rendje:
Kedd: 8.00 - 12.00
Csütörtök: 13.00 - 16.00

Az adóügyi előadó ügyfélfogadása:
Csütörtök: 8.00 - 12.00

 

Háziorvos

Kunsziget, Petőfi tér 14/A
tel.: (96) 495-029 vagy 
+36 70/164-86-41
Dr. Dobos Marietta- +36 20/580-8057
Némethné Frank Tímea - +36 20/428-61-03
 
hétfőn: 13:00 - 15:00 óráig,
­kedden: 9:00 – 12:00 óráig
­szerdán: 9:00 – 12:00 óráig,
­csütörtökön: 13:00 – 15:00 óráig
­pénteken: 9:00 – 12:00 óráig
 
Időpont foglalás:
https://dobos-medical.reservio.com

Vitalitás Fiókgyógyszertár Kunsziget:

Cím: 9184, Kunsziget Petőfi tér 14/A
Tel.: 96/582-028
Hétfő: 10.00 – 11.00
Kedd: 9.00 – 11.00
Szerda: 14.30 – 15.30
Csütörtök: 9.00 – 11.00
Péntek: 10.00 – 11.00
 

Településrendezési eszközök:

Kunsziget Község Településrendezési eszközei itt elérhetők

E-ügyintézés

Felhasználói név:

Jelszó:
Regisztráció | Elfelejtett jelszó?

Társoldalak

Hirdetés

http://www.dkoh.hu