A Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal vezetése, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011.évi CLXXXIX. törvény 81. §-ban meghatározott feladatok és az egyéb vonatkozó jogszabályokban meghatározott jegyzői feladatok és hatáskörök ellátása. A jegyző a Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal vezetője, aki szakmailag felelős a Hivatal működéséért és ellátja a polgármesterek által meghatározott feladatokat, kiadja a döntések végrehajtása érdekében szükséges utasításokat, ellenőrzi azok végrehajtását. Felel az önkormányzatok törvényes működéséért. Megszervezi a hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyek intézését. Tevékenysége során felelős a jogszabályoknak megfelelő, szakszerű, páratlan, igazságos, valamint színvonalas ügyintézés szabályai szerinti eljárások lefolytatásáért, ellátja továbbá a képviselő-testületek, és azok bizottságainak működésével kapcsolatos feladatokat. A feladatellátás helye: 9174 Dunaszeg, Országút u. 6; 9184 Kunsziget, József A. u. 2.
A meghirdetett pozícióval kapcsolatban bővebb felvilágosítás Babos Attilától Dunaszeg község polgármesterétől kérhető a +36 20 973 9891-es telefonszámon. Az álláspályázat postai küldeményként és e-mail útján is benyújtható. A postai küldeményt a Hivatal székhelyére (9174 Dunaszeg, Országút u. 6.) kell megküldeni. Amennyiben a pályázat e-mailben érkezik, az a [email protected] e-mail címre küldhető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024.02.23. 00:00 |
...
A pénztár nyitvatartási rendje:
Kedd: 8.00 - 12.00
Csütörtök: 13.00 - 16.00
Az adóügyi előadó ügyfélfogadása:
Csütörtök: 8.00 - 12.00